José Carlos de Blas Gómez

• Total activity 16
  • Last activity
  • Followed by 0 users
  • Votes 0
  • Subscriptions 4

Activity overview

Latest activity by José Carlos de Blas Gómez

José Carlos de Blas Gómez commented,

Más vale tarde que nunca, por fin Luminar 3 abre los archivos con formato CR3, a mi ya me sirve de poco porque me he cambiado a Capture One, espero que os sirva a los demás. Quizás la gente de Skyl...

Estoy totalmente de acuerdo con Nick y Kasper, pero creo que tenemos muy poco que esperar de Skylum, lo único reconocer que nos equivocamos con ellos, olvidarnos de volver a adquirir un producto su...

Creo que sería lo más correcto por su parte.

Esperamos que así sea, lo hemos oído ya muchas veces desde hace mucho tiempo y no hemos visto resultados, espero que igual que nos están abrumando a mensajes para que compremos Luminar 4 nos lo com...

Si Luminar 4 puede gestionar CR3 (toda la gama EOS M que produce RAW en formato CR3 según http://l.skylum.com/luminar-4-supported-camera), no creo que fuera muy difícil hacer que Luminar 3 también ...

José Carlos de Blas Gómez created a post,

Luminar 4 will manage .CR3 extensions

Si Luminar 4 puede gestionar CR3 (toda la gama EOS M que produce RAW en formato CR3 según http://l.skylum.com/luminar-4-supported-camera), no creo que fuera muy difícil hacer que Luminar 3 también ...

Thank you very much for the answer Terry, but you have been saying for more than a year that you are working on it and that it will come in an upcoming update without a fixed date, after all this t...

Luminar 4 will manage .CR3 extensions

Answered

Hello everyone, as I said a few days ago, after buying Luminar and AirMagic I am not using them because they do not support the CR3 extensions of my camera and I do not want to waste time and disk ...

Responsible for Skylum, we still continue the same with the opening po Luminar of CR3 files. It is so difficult to solve ?, Do not you have qualified personnel that can solve it ?, We are not inter...

Luminar and CR3

Answered

Hi everyone, Luminar does not open the Canon Raw with extension CR3, does it also happen to you or is it just me? If it happens to all of us, could someone from Luminar tell us when he will recogni...