Pedro Mateus

• Total activity 18
  • Last activity
  • Followed by 0 users
  • Votes 3
  • Subscriptions 5

Activity overview

Latest activity by Pedro Mateus

Pedro Mateus commented,

Eu apaguei o luminar Ai e voltou a funcionar o PS e o LR, possivelmente estava a ocupar a memória. Neste momento reinstalei o Luminar Ai, só que agora abre normalmente, mas quando faço uma edição n...

Pedro Mateus created a post,

Luminar AI erro de instalação

Answered

Comprei o Luminar AI e instalei, depois de instalar e abrir uma imagem, tentei trocar o céu, até que o programa fechou sem qualquer explicação. Depois voltei a abrir e deu uma mensagem enquanto o p...

Pedro Mateus commented,

Angela Andrieux  este ano ainda tem 11 meses, quando estiver a funcionar, até lá prefiro manter o Photoshop para ver o que estou a fazer e não  ter que andar a experimentar  um a um.

Pedro Mateus commented,

Very well, they just haven't managed to make a sky preview tool as photoshop already has, and every time I want to see a sky, I have to go one by one.

Pedro Mateus commented,

OK, thanks.

Skys Luminar to Luminar AI

Answered

I bought the AI ​​luminary and previously had the luminary 4 where I already had several packages of sky and objects. At this moment in Luminar AI, the skies that I already had in luminary 4 do not...

Pedro Mateus commented,

Já me responderam. Demorou muito mais, mas está ok já

Pedro Mateus commented,

I'm almost a week already sending email. I didn't like the software and the luminar 4 is very good and at least it doesn't leave the images all saturated and awkward. But they don’t answer anywhere

refund of the luminary AI

Answered

I asked for a refund of the luminary AI and didn't even respond to emails. does anyone know where I can ask for more to be reimbursed, not even the questions answer me

Sky replacement plugin

Answered

I bought the luminar4 and several plug-in planets and replacing the sky. But I'm not being able to install it. I download and I can't install it. Can anyone help me