histogram

Answered

Comments

6 comments

Tania Taylor

Hi Edu Hoogervorst!

Please note that the histogram will be back in Version 1.0.0. We appreciate your patience in this matter!

0
    Comment actions Permalink
    Edu Hoogervorst
    Hi Tania Taylor
    Thanks for your answer. I have the Luminar Neo update 1.0 (9205), and the p.c. restarted, when i click on the curves i don't see the histogram.

Gr, Edu Hoogervorst
    0
    Katherine Nelson

Hi Edu,

I'm sorry for the confusion! Indeed, the current version available for Early bird users is 1.0.0 but the histogram will be back in version 1.1.0. Thanks for your understanding!

0
    Edu Hoogervorst
    Oke thanks for your answer. I patiently await new update.

Gr, Edu Hoogervorst
    0
    Birgit Herlemann

Hallo, wir sprechen hier nicht vom Histogramm was fehlt, sondern auch in den Windows-Versionen die Tonwertkurve. Nun habe ich auch eine Vollversion gekauft ohne Histogramm und ohne Tonwertkurve. Wie bitte soll man so sein Foto beurteilen? Jetzt werde ich auf März mit einem Update verröstet, was ich schon bezahlt habe, aber meine Rückerstattungsmöglichkeit ist dann verstrichen. Tut mir leid, aber zum 3. Luminar Versionen Kauf, warte ich das nicht mehr ab. Sehr schade, das Programm hat mir gefallen. Mit freundlichen Grüßen. Birgit

0
    Katherine Nelson

Hi Birgit,

Please note that we are always flexible in terms of the refund policy if there are some fixes we are currently working on. 

0

Please sign in to leave a comment.