Geld zurück

Answered

Comments

13 comments

Helga Hufflepuff

Hello Theo Heimann ,

Sorry to hear about your experience with Luminar 4. Certainly we did not want to cause any inconvenience. 

Please, contact us via https://skylum.com/support directly, so we can proceed with your request. Thank you.

0
    Comment actions Permalink
    Helmut Kubicek

Nach Update auf 4.3 geht nichts mehr. Ich möchte eine Rückzahlung und dann möchte nichts mehr mit euch zu tun haben.

Gruß

Helmut Kubicek

0
    Helmut Kubicek

Wie bekomme ich mein Geld zurück?????

0
    Frank Klose

Da wirbt man mit 30 Tagen Geld zurück , und dann ?

Wie bekomme ich mein Geld zurück ? das Programm habe ich ordentlich bezahlt und heruntergeladen und nun lässt sich die Software nicht mal öffnen. Ich fühle mich hintergangen, wo sind die Rückgaberechte ?.

Das ist nicht in Ordnung und produziert nur Wut.

Frank aus der Schweiz

-1
    Helga Hufflepuff

Hello Frank Klose,

Sorry to hear you encountered issues with our app. Can you please kindly reach us via  https://skylum.com/support? We will do our best to help.

0
    David Saga Doktor

Ich will mein Geld zurück!!
    Da zahlst ein Geld für eine Software die nicht funktioniert!!
    Keine Rückmeldung von euch aber man wirbt mit einer 30 Tage Geld zurück Garantie!
    Ich könnt Kotzen

0
    Kate Williams

Hi David, 

While our normal standard of service is to reply in 24 hours or less, it currently takes about a week to get back to our customers due to a high volume of support requests.

I've located your refund request in our CRM and I can confirm that it was submitted within a 30-day money-back guarantee timeframe. Rest assured that it will be processed as soon as possible. 

0
    Member

Ich habe sowohl über die support-Seite als auch über eine direkte email an den support termingerecht um die Rückerstattung innerhalb von 30 Tagen gebeten. Ich bekomme weder eine Reaktion (Bestätigung) noch mein Geld zurück.
    Ich weiß nicht, wie seriös skylum an sich ist - so ist das jedenfalls Betrug. 

0
    Agatha Winter

Hi Member,

As far as I can see, your request has been processed by our support team (response has been sent on January, 15). Please, check your inbox and Spam folder. Thanks in advance!

0
    Member

Hi Agatha,
    Thank you for your fast response! This was my fifth request...
    Unfortunately nothing reached me on the 15th and I didn´t get any refund, yet.
    Please confirm at first that I submitted my refund request within the 30-day money-back Guarantee timeframe.
    I hope my money will come back later on...
    Thanks a lot
    and kind regards
    Kai

0
    Anastasia Davis

Hi! One of our support team members will reach you again soon.

0
    Member

Auch bei mir läuft Luminar4.3.3 auf meinem Windows 10 Rechner nicht.

Ich möchte ebenfalls mein Geld zurück.

Bitte um Antwort auf Deutsch.

Mail an den Support ist raus.

0
    Austin Miller

Hello Member.

Please reach us via support@skylum.com so we can look into the issue that you are experiencing.

0

Please sign in to leave a comment.