Export does not include erase layer - Luminar 4.2.0

Answered

Comments

39 comments

Niklas

When will the fix/update released? I cant work with this programm atm...

1
    Comment actions Permalink
    Thomas Rieger

When will the update be released? We`re waiting more than 3 months now.

1
    Lenny Verkhovsky

Thomas,
    I stopped working with Luminar due to this issue and hope to continue soon
    https://community.skylum.com/hc/en-us/community/posts/360007807320-Export-Layers?page=1#community_comment_360001796080

1
    Mar _ch

Ich habe auch diesen Fehler und lese gerade diesen Thread, der ist ja schon uralt und nichts hat sich getan. Ich möchte eine Signatur in ein Bild einfügen und wenn ich es exportiere ist es weg. Die einzige Antwort von Skylum scheint hier zu sein sich an den Support zu wenden. Ich habe so viele Bugs an den Support gemeldet und nichts kommt zurück. Immer wieder auch mit der Bitte erst einmal die Kernfuktionalität vernünftig bereitzustellen und nicht weiter an AI s zu basteln wie Mond einfügen oder so einen Unsinn. Schade, das so wenig zurück kommt. Gerade für die Leute die Luminar seit der 2018 Version unterstützen ist das sehr enttäuschend.

1
    Andreas Kammerlocher

Für mich ist die Software so leider auch nicht nutzbar, sehr schade. 

Ich hoffe das Update kommt bald!

1
    Helga Egilsdottir

Mar _ch, Andreas Kammerlocher
    We are terribly sorry for the inconvenience caused due to this issue. We are planning to release the new version within next couple of weeks, where this problem should be resolved.

Meanwhile we would recommend exporting the images one by one using Export from Edit view. It helped to preserve layers in similar cases. 

-1
    Mar _ch

Helga Egilsdottir Thank you for your answer. Unfortunately that is what I am doing exporting one by one using the Export funktion.

0
    Helga Egilsdottir

Mar _ch,

Thank you very much for your response. Just to make sure: have you already contacted our team via https://skylum.com/support ? We will check what else can be done in this situation. Much appreciated!

-1
    Lenny Verkhovsky

@ Helga,
    We will really appriciate your answer here, since we all of suffer from the same bug.
    The whole idea of the community forum is to post questions and get answers here for everybody instead of getting emails and answering to each of us independently.

1

Please sign in to leave a comment.