Editing Original (Existing) Skys Using AI Sky Replacement Technology - #2

Answered

Comments

3 comments

Kirk Osborn

Oh, so you are referring to some sort of smart selection tool. That is a great suggestion. I will pass it on to our tech team for further consideration.

0
    Comment actions Permalink
    MF Mika

"Oh, so you are referring to some sort of smart selection tool. That is a great suggestion. I will pass it on to our tech team for further consideration."

In general, it would be great if we could see the masks that any AI tool is using, and make adjustments to them to account for whatever they may have missed. So, what the question asks for AI replacement could also be used for the AI structure, for example, so i may adjust what parts of the image it should apply the structure filter to, and the intensity.

0
    Philippe CARON

oui ce serait une excellente opportunité outil de sélection IA et pas forcément que pour le ciel. Photoshop a pris ce chemin avec son nouvel outil de sélection. et c'est prometteur. 
    Je vais en verser REPETER Que Profiter Luminar prêté sur pas parait mal d'en outils de Photoshop mème comparaison Avec la machine ne très Puissante (j'ai déjà à Skylum mes Envoyé Cahier des charges, je sais Ce que je avance.)

Si bien après que après  19 jours d'utilisation de L4, étonnant dans certains de ses outils, je vais plutôt l'utiliser comme plug-in de Photoshop pour l'essentiel du travail. 

0

Please sign in to leave a comment.